Ceník

První nezávazná schůzka je zdarma

kompletní realizace svatby s koordinací

Koncept svatby, optimalizace rozpočtu, matrika, výběr ověřených dodavatelů, návštěva svatebního místa, ochutnávka dortu, zasedací pořádek a harmonogram, neomezené konzultace, až 5 osobních schůzek, koordinace v den svatby.

od 10000 Kč

Kompletní realizace svatby BEZ koordinace

Koncept svatby, optimalizace rozpočtu, matrika, výběr ověřených dodavatelů, návštěva svatebního místa, zasedací pořádek a harmonogram, konzultace, až 3 osobní schůzky. 

od 7000 Kč

Koordinace svatebního dne do 50 osob

Jedná se pouze o koordinaci v den svatby. 

Finální přípravy, vítání hostů, obřad, gratulace a špalír, focení, usazení hostů, proslovy, krájení dortu, tradice, první tanec a hry. Doba na svatbě max. 10h.  

od 4000 Kč

Koordinace svatebního dne nad 50 osob

Jedná se pouze o koordinaci v den svatby.

Finální přípravy, vítání hostů, obřad, gratulace a špalír, focení, usazení hostů, proslovy, krájení dortu, tradice, první tanec a hry. Doba na svatbě max. 10h.

od 5000 Kč

Koordinace obřadu

Pouze koordinace svatebního obřadu. Vítání hostů, obřad, špalír, gratulace, focení. Doba na svatbě max. 3h.

od 2500 Kč

Tiskoviny vč. tisku

Návrh tiskovin

  • svatební oznámení, svatební menu, jmenovky, harmonogram svatebního dne, zasedací pořádek

  • tisk + obálky

od 3500 Kč

Podmínky: 

Rezervační poplatek termínu je 2000Kč a je splatný do 5 dnů. Bude Vám odečten od celkové ceny k úhradě. Při stornu termínu je nevratný. Slouží k zajištění termínu a pokrytí práce, kterou pro Vás začnu vykonávat ihned po přijetí platby. V případě zrušení svatby z Vaší strany, mám nárok na doplacení odvedené práce k datu ukončení spolupráce. Pokud dojde z jakéhokoli důvodu ke zrušení spolupráce z mé strany, určitou část zálohy vracím ( individuální částka - pokud hodnota práce nepřekročí výši zálohy.) Tento systém mám nastaven tak, abych mohla všem klientům věnovat maximální péči a zároveň si vyhradit čas jen pro ty, kteří mají termín potvrzený a mají skutečný zájem o spolupráci. Posláním zálohy přijímáte uvedené podmínky. 

Každá svatba je individuální a cenová nabídka se může mírně lišit, v závislosti na okolnostech a požadavcích, nebo také pokud se jedná o mezinárodní svatbu. 

© 2023 Všechna práva vyhrazena
Svatební koordinátorka Dominika 
 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!