Ceník

První nezávazná schůzka je zdarma

kompletní realizace svatby s koordinací

Koncept svatby, optimalizace rozpočtu, matrika, výběr ověřených dodavatelů, návštěva svatebního místa, ochutnávka dortu, zasedací pořádek a harmonogram, neomezené konzultace, až 5 osobních schůzek, koordinace v den svatby.

od 10000 Kč

Kompletní realizace svatby BEZ koordinace

Koncept svatby, optimalizace rozpočtu, matrika, výběr ověřených dodavatelů, návštěva svatebního místa, zasedací pořádek a harmonogram, konzultace, až 3 osobní schůzky. 

od 7000 Kč

Koordinace svatebního dne do 50 osob

Jedná se pouze o koordinaci v den svatby. 

Finální přípravy, vítání hostů, obřad, gratulace a špalír, focení, usazení hostů, proslovy, krájení dortu, tradice, první tanec a hry. Doba na svatbě max. 10h.  

od 4000 Kč

Koordinace svatebního dne nad 50 osob

Jedná se pouze o koordinaci v den svatby.

Finální přípravy, vítání hostů, obřad, gratulace a špalír, focení, usazení hostů, proslovy, krájení dortu, tradice, první tanec a hry. Doba na svatbě max. 10h.

od 5000 Kč

Koordinace obřadu

Pouze koordinace svatebního obřadu. Vítání hostů, obřad, špalír, gratulace, focení. Doba na svatbě max. 3h.

od 2500 Kč

Tiskoviny vč. tisku

Návrh tiskovin

  • svatební oznámení, svatební menu, jmenovky, harmonogram svatebního dne, zasedací pořádek

  • tisk + obálky

od 3500 Kč


Rezervační poplatek je 1000Kč a je splatný do 5 dnů. Bude Vám odečten od celkové ceny k úhradě. Při stornu termínu je nevratný.

Každá svatba je individuální a cenová nabídka se může mírně lišit, v závislosti na okolnostech a požadavcích, nebo také pokud se jedná o mezinárodní svatbu. 

© 2023 Všechna práva vyhrazena
Svatební koordinátorka Dominika 
 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!